Op zoek naar een flexibele baan? Kies voor een callcenter parttime functie!

Callcenter parttime

Zoeken naar een baan is nooit gemakkelijk. Je ziet vaak dat mensen blijven hangen bij een werkgever en functie waar ze het helemaal niet naar hun zin hebben. Je wil iets doen dat je leuk vindt, maar tegelijkertijd wil je geen baan die de meerderheid van je vrije tijd opslokt. Natuurlijk wil je wel goed blijven verdienen.

Maar de zoektocht naar een baan die al deze vereisten kan afvinken, lijkt soms onmogelijk. De mogelijkheden zijn eindeloos en al die vacatures zijn overweldigend.

Ben jij op zoek naar een flexibele baan die goed verdient maar waarbij je nog steeds voldoende vrije tijd hebt? Kies voor een callcenter parttime functie!

Callcenter parttime

Heb je ervaring nodig om een callcenter parttime functie te mogen uitvoeren?

Misschien heb je nog nooit eerder als callcentermedewerker gewerkt. Een compleet nieuw of ander werkveld instappen klinkt dan niet als het beste idee. Gelukkig heb je bijna nooit ervaring nodig wanneer je aan het werk wil bij een callcenter. Een flinke dosis enthousiasme, mensenkennis en natuurlijk sociale vaardigheden zijn wél altijd welkom.

Wanneer je parttime aan de slag gaat bij een callcenter, kun je een aantal dingen verwachten. Een werkweek bestaat uit 16 tot 32 uur, waarbij je, afhankelijk van het callcenter, vaak zelf de uren kan indelen. Ook kun je helemaal zelf bepalen waar je werkt. Dit kan op kantoor zijn, thuis, in het park of in een cafeetje. 

Daarnaast kan je in de gelegenheid gesteld worden om trainingen en coachingstrajecten te volgen. En dat helemaal betaald! Bijleren en tegelijkertijd geld verdienen, dus.

De soorten callcenters en inbound en outbound bellen

Er wordt een onderscheid gemaakt tussen vier soorten callcenters, namelijk telemarketing, klantenservice, helpdesk en marktonderzoek. De twee soorten callcenters die het meest voorkomen, zijn de telemarketing en klantenservice.

Beide callcenters hebben hun eigen manier van bellen. Telemarketing gebruikt doorgaans outbound bellen, waarbij er van jou verwacht wordt dat je actief mensen opbelt om een product te verkopen en adverteren. Klantenservice gebruikt daarentegen inbound bellen. Klanten bellen jou op voor advies en het beantwoorden van vragen.

Is een callcenter parttime functie iets voor jou? Solliciteer direct!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *