Een onderneming verbeteren doe je zo

Persoonlijk contact is een van de meest belangrijke aspecten bij het onderhouden en het krijgen van klanten. Het zorgt voor vertrouwen en hierdoor wordt je klantenkring stabieler. Hoewel er veel online mogelijk is, is telefonisch contact voor ondernemers een vereiste. Afspraken kunnen duidelijker gemaakt worden en voor vragen of zaken kortsluiten is het nog steeds de meest gebruikte methode. Voor sommige ondernemers is dit niet altijd even makkelijk. Als het druk is, ontstaat er een groter risico op het mislopen van klanten of het minder goed kunnen onderhouden van contact. Bovendien is het niet voor iedereen weggelegd om een helder gesprek te voeren over de telefoon. Een oplossing hiervoor is een telefoondienst. Een onderneming kan hier gebruik van maken wanneer er geen ruimte is voor het opnemen van de telefoon en het beantwoorden van vragen. 

Telefoonservice, hoe werkt dat?

Bizziphone is een bedrijf dat ervoor zorgt dat de telefoon opgenomen kan worden en biedt telefoonservice van het hoogste niveau aan. Het is een manier om een tijdrovende taak uit handen te geven. Dit kan heel voordelig zijn in periodes waar het lastiger is om bereikbaar te zijn en de tijd te nemen om rustig een gesprek te kunnen voeren waarin zaken helder uitgelegd kunnen worden. De kans op miscommunicaties en het mislopen van klanten wordt nihil en het heeft ook een positief effect op de planning. De agenda blijft overzichtelijk en transparant want ook voor een klant erg aantrekkelijk is. Om gebruik te maken van deze telefoondienst is het mogelijk om een abonnement af te sluiten. Er is geen sprake van een contract van een bepaalde tijd. Het abonnement is dagelijks opzegbaar. Bizziphone is zelfs bereikbaar in het weekend waardoor bij onverwachte situaties aan de bel getrokken kan worden.

Persoonlijk en professioneel

Degene die achter de telefoon zit heeft dusdanig kennis van zaken dat het voelt alsof hij of zij onderdeel is van het bedrijf. Dit geeft vertrouwen bij een eventuele klant, maar ook bij de ondernemer omdat zorgen over professionaliteit niet nodig zijn. Een vereiste bij beantwoorden van de telefoon is zaken helder en volledig kunnen communiceren op een persoonlijke manier. Dit is niet voor elke ondernemer even makkelijk. Zakelijk sterk zijn hoeft niet automatisch te betekenen dat de communicatieve vaardigheden ook goed zijn. Dit is in principe een kunst op zich. De medewerker die bij een telefoondienst de ondernemer van dienst is, heeft deze vaardigheden wel. Ze zijn getraind in communicatie via de telefoon. Hierdoor krijgt de klant een positieve en professionele indruk van het bedrijf.

Laat een reactie achter

Laat een reactie achter

Your email address will not be published.


*