Een chatbot helpt je met al jouw vragen.

Tegenwoordig gaat heel veel online. Consumenten zoeken veel eerst op het internet op vanuit hun telefoon of lekker op de bank als ze thuis zitten. Dit is makkelijker dan snel eventjes langs gaan. Zoiets wordt tegenwoordig toch al snel een tripje. Het voordeel voor de consument is dat alles bijna online te bekijken is en veel vragen hier ook staan. Levertijden, betalingsmogelijkheden en zo nog wel meer. Toch kan het zijn dat de consument tegen iets aan loopt. Bijvoorbeeld in de bakkerij, verkopen ze ook glutenvrij brood?

Stel je vraag via de chatbot op de website.

De chatbot is eigenlijk een chat widget die geautomatiseerd is. Hierdoor kan een chatbot veel vragen beantwoorden omdat hij steekwoorden herkent. Als de klant bijvoorbeeld vraagt: ‘Wat zijn de levertijden?’ Dan herkent de bot het woord ‘levertijden’ en hier op zal hij dan antwoord geven dat dit doorgaans 2-4 werkdagen is bij online bestellen. Hierdoor heeft de consument zijn of haar antwoord en kan zij overgaan tot het kopen van. Toch kan het voorkomen dat een bot er met de consument niet uit komt. De bot kan dan heel makkelijk doorverbinden of doorverwijzen naar een medewerker.

Chatkracht komt graag met je in contact.

Binnen de bakkerij zijn de werktijden erg vroeg. Hierdoor kan het zijn dat in de avond klanten hun vraag niet kwijt kunnen aan de organisatie. Een chatbot kan hier een mooie uitkomst bieden buiten de openingstijden om. Klanten kunnen hier hun vraag kwijt en als nog geholpen worden. Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice en komt graag met je in contact als bedrijf. Samen kan je brainstormen over de mogelijkheden om jouw bedrijf en online klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Neem vrijblijvend contact met Chatkracht op en kom een kopje koffie drinken! 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *